KARAKTER MASKOT ÇALIŞMALARI

Bizler, GRM Yazlım şirketi olarak; müşterilerimizi iş dünyasında ve içinde bulundukları sektörde en iyi şekilde temsil edebilmeleri için profesyonel hizmetler veren bir firmayız. Yaptığımız işler, şirketlerin kendilerini tanıtma, ifade edebilme ve reklamlarını en iyi şekilde yapabilmelerine olanak sağlar. GRM Yazılım etik kuralları ve iş prensipleri gereği tek amacımız; müşteri odaklı çalışma şeklimiz ile kaliteyi sizlere yaşatmak ve yapılan işin en iyi sonucu vermesini sağlamaktır. Bu hizmetlerimizden birisi olma özelliği taşıyan karakter maskot çalışmaları ile şirketlerin kreatif bir şekilde temsil edilebilmelerini sağlamaktır.

                Karakter Maskot Çalışması Nedir?

Bir firmanın, kendisini ve yaptıkları işi temsil etmek ve bu temsilin görsel olarak simgeleşmesini sağlamak adıyla başvurduğu yöntemlerden sadece birisidir.  Belirttiğimiz gibi birçok yöntem bulunmaktadır simgeleme çalışmaları içerisinde. Fakat karakter oluşturmak son derece farklı ve ilginç sonuçların ortaya çıkmasına olanak verdiği için oldukça tercih edilebilir yöntemler arasındadır. Ayrıca dikkat çekici ve yaratıcı çalışmalar bütünü sunan karakter maskot çalışmaları, hitap edilen kesimin bilinçaltına etki edebilecek uyarılar oluşturabilir.

                Karakter Maskot Çalışmaları Neden Tercih Edilmelidir?

Firmalar, sektörel bazda belirli bir imaj elde edebilmek için iyi bir lansmanı yapmalı ve uzun süre akıldı kalıcı çözümler üretmelidir. Karakter maskot çalışmaları, bu yollar arasında etki uyandırıcı bir görünüm sunar. Karakterler, bulundurduğu çizgisel ve animasyonel özellikler sayesinde oldukça dikkat çekici bulunur. Ve kişilerde bakma, inceleme isteği bu çalışmalar ile sağlanır.

                Etkili Bir Karakter Maskot Çalışması Nasıl Olmalıdır?

Karakter maskot çalışmaları birçok farklı unsuru barındırabilir. Burada önemli olan bu unsurları etkili bir biçimde kullanmak ve şirket faydası gütmektir. Bu unsurlar bazen komedi unsuru bulundurabildiği gibi bazen de toplumsal bir mesaj içerebilir. Karakter maskot çalışmalarında barındırılacak unsur seçerken dikkat edilmesi gereken ilk şey seçilecek unsurun kalıcı olabilmesidir. Geçici gündem yaratacak unsurlar sadece gündemin kaldığı süre boyunca etkili olurlar. Daha sonraları manasına yitiren birkaç etkenden ibaret kalırlar.

Etkili bir maskot, etkili bir slogan içermelidir. Bu slogan hem düşündürücü hem de etkileyici olmalıdır. Bir örnek vermek gerekirse; Endüstriyel ürünler satan bir firma, açılış yapmadan önce kimsenin anlam veremediği sloganlarla ilginç bir maskotu şehrin her yerine afiş olarak astırmıştır. Bunu gören insanlar arasında zamanda sohbet konusu olmuş ve iyice merak uyandırıcı bir durum haline gelmiştir. Ve firma, şehre uzak bir yerde olmasına rağmen açılış gününde yüzlerce insan tarafından ziyaret edilmiştir. Bu vermiş olduğumuz örnek sloganın ve maskotun etkileyici olmasının ne kadar önemli olduğunu anlatır durumda.

Bizler, firmaların dış dünyaya en çarpıcı bir şekilde tanıtılmaları için oldukça farklı karakter maskot çalışmaları hazırlamaktayız. Bu çalışmaların kreatif ögeler barındırmasına ayrıca dikkat ediyoruz. Şirket ile alakalı maskotlara şirket talepleri doğrultusunda çeşitli araçlar da katarak maskotları oluşturuyoruz.